Met alle evenementen zoals de Grand Prix op Zandvoort en deze week het EK voetbal in Duitsland belooft het een hete sportzomer te worden. Reden voor Officers World om gisteren de leden te trakteren op een prestatiegerichte bijeenkomst met verschillende sport & business experts.Dit alles vond plaats in het sfeervolle Koning Willen II stadion in Tilburg, waar de gelijknamige club vanaf komend seizoen weer in de eredivisie speelt.
Een hoofdrol was weggelegd voor sportmarketeer Chris Woert (CWO Consultancy & Marketing) die vol passie vertelde over zijn achtergrond, waarbij hij onder meer werkte voor Heineken, Coca Cola en Feyenoord. Elke keer slaagde hij er in om nieuwe innovatieve sponsoringconcepten neer te zetten, zo was hij initiator achter het Holland Heineken House en de betrokkenheid van Amstel bij de Champions League. Chris Woerts is zakenman, maar vooral bekend als de professional voor sportmarketing en onder meer bar gast van VI en eigenaar van CWO Consultancy & Marketing).
Joost Ringeling en Mike van der Steen zijn actief met TIG Sport als organisator van sportevent, zoals KLM Open, WK shorttrack in Rotterdam en ook de Grand Prix formule 1 in Zandvoort. Vooral dat laatste werd in hun presentatie uitgebreid belicht. Wat er allemaal bij komt kijken en hoe belangrijk de fanbase enMax Verstappen zijn voor het succes van Zandvoort.
Irene Hendriksen en Koen Drewes van Circana praatten de leden bij over het effect op verkopen/omzet tijdens verschillende sport events in de winkels richting de consument. Aansluitend was er een rondleiding door het stadion van de kersverse promovendus, gevolgd door een smakelijk diner.
Officersworld is de toonaangevende brancheorganisatie voor iedereen die actief is op het gebied van business supplies, business equipment en kantoorinrichting. Jaarlijks organiseert de vereniging meerdere bijeenkomsten waarbij kennis delen en netwerken centraal staan.