BRANCHENIEUWS

Branchenieuws - Kantoornet:

  • De Projectinrichter is ook FSC® gecertificeerd
    by Redactie on 18 januari 2022

    De projectinrichter is trots om te melden dat zij in het bezit zijn van het FSC certificaat met certificaatnummer SKH-COC-000652. Zij werden door de SKG getoetst en voldoen aan de door de FSC gestelde criteria volgens FSC-STD-40-004 V3-0 Met dit certificaat garandeert De Projectinrichter dat zij, hun leveranciers en onderaannemers zich houden aan de regels [...]

  • JD.com, derde grootste e-retailer ter wereld, opent webwinkel in Nederland
    by Redactie on 18 januari 2022

    De Chinese webwinkel Ochama is officieel van start gegaan in Nederland. De kruising tussen een online supermarkt en warenhuis richt zich vooral op millennials en gezinnen. Na Alibaba en Amazon is JD de derde grootste e-retailer ter wereld. Ter vergelijking: met een beurswaarde van 95 miljard euro is het bedrijf ruim drie keer meer waard [...]

  • Weer overname Frans Davelaar: Osinga in Nunspeet
    by Redactie on 14 januari 2022

    Frans Davelaar heef tin korte tijd weer een kantoorvakhandel overgenomen, dit maal boekhandel Osinga in Nunspeet. De overname gaat per 4 april in. Streven is om de uitstraling, de naam, de deelname aan Libris en het ‘Osinga gevoel’ te behouden. Frans’vrouw Ingrid zal de scepter zwaaien over de winkel.

  • Ahrend en Gispen winnen Gouden Cirkel door op grote schaal materialen te hergebruiken
    by Redactie on 13 januari 2022

    Jaarlijks 50.000 kantoormeubelstukken een tweede kans geven. Dat is het doel van de samenwerking tussen Ahrend en Gispen. Vanuit hun Circulaire Hub in Veghel hergebruiken deze pionierende bedrijven op grote schaal materialen, mede ook door samenwerking met andere organisaties. Vandaag ontvingen zij daarvoor de Gouden Cirkel Award, een aanmoedigingsprijs van de provincie Noord-Brabant.

  • Herma breidt haar schoolassortiment uit!
    by Redactie on 13 januari 2022

    Mensen houden van dieren! Of het nu schattig of wild is; ons brein reageert sterker op foto’s en beelden van dieren dan op foto’s en beelden van mensen. Dat is wetenschappelijk bewezen. Maar de dagelijkse ervaring leert ook dat diermotieven altijd bij uitstek geschikt zijn om de aandacht te trekken, emoties op te wekken en koopimpulsen teweeg te brengen. Denk maar aan alle TV reclames…..

Branchenieuws - PBS Business:

Branchenieuws - OPI: